Sankabos keitimas - Kaina ir ką reikia žinoti?

Trys mūsų servisai - greitas ir kokybiškas sankabos keitimas su sankabos komplektais tiekiamais tik iš Vokietijos tiekėjų. Nenaudojame neaišku iš kur atvežtų Luk Sachs Valeo sankabos komponentų. Žinome, ką parinkti geriausio Jūsų automobiliui - dirbame tam, kad Jūsų automobilis važiuotų, o ne gestų!

„AUTOVDC“ – SANKABŲ REMONTO CENTRAS KAUNE

Automobilių sanakbos keitimas ir remontas Kaune – tai tokie darbai, kurie reikalingi automobiliui taip kaip ir turbinos remontas ar variklio gedimų šalinimas.

Kaip dažnai reikia tvarkyti sanakbą, dažniausiai priklauso nuo to, kaip bus eksploatuojamas automobilis.

Vieni važiuoja daug ir trasose – kitiems automobilis skirtas nuvažiuoti tik į darbą ir atgal ir pagrinde sankaba savo darbą dirba daug labiau nei bet kuris nors kitas automobilio mazgas.

BŪKITE ATSARGŪS – KINIETIŠKOS KOPIJOS!

Jau daugiau nei metai, kaip pastebime geriausių ir populiariausių sankabų komplektų gamintojų kokybės suprastėjimą. Situacija ganėtinai įdomi, nes … brokas dažniausiai pasitaiko perkant čia Lietuvoje… Nors mums nepatogu, tačiau esame pradėję darbuotis su Vokietijos tiekėjais. Kodėl?

Todėl, kad nenorime taisyti broko, kuris ne nuo mūsų priklauso. Todėl dabar darome taip: Atvarote automobilį, užsakome dalis, 2-3 dienų bėgyje atkeliauja dalys – pradedame darbus.

Supraskite ir mus… Antrą kartą niekas nenori nuiminėti automobilio pavarų dėžę … už dyką… Todėl…

Darome taip – Jūs gaunate garantiją – o mes ramybę, kad dalys sudėtos pačios geriausios, o darbas atliktas nepriekaištingai!

Populiariausių automobilių markių sankabos dalis turime pas save vietoje – todėl skubus sankabos keitimas be abejonės įmanomas. Tačiau visi šiti klausimai – visada sprendžiami kai klientas su automobiliu prie durų.

REIKIA SUREMONTUOTI SANKABĄ ŠIANDIEN?

Skambink dabar!

KONSULTACIJOS BE IŠEIGINIŲ

*PS – Nustokite leisti dienų dienas gedimo ieškodami patys …

Tai mūsų darbas… Nors mokytis naujos profesijos nevėlu niekada! Tačiau skaičiuokite laiką. Ar išsiaiškinti ir surasti gedimą per 20 – 30 valandų pačiam ar sumokėti meistrui už 2-3 valandas 60-70,- Eurų ir ramiai miegoti.

KODĖL PAS MUS?

Esame toks automobilių servisas, kuriame gausite daug daugiau paslaugų nei tikitės… Pas mus atliekama ne tik sankabos patikra, bet ir pilna automobilio diagnostika Kaune , turime geriausius variklistus jei reikalingas variklio remontas Kaune, mūsų autoelektrikai Kaune nebijo pasikapstyti po laidus. Variklio grandinės keitimas Kaune? Prašom!

Reikalingas katalizatorius Kaune? Jokių problemų! Užsikimšo dpf suodžių filtras ? Reikalingas dpf filtro valymas? Turime visą reikalingą ir meistrus.

Variklio galios didinimas – chip tiuningas? Naudojame geriausius pasaulyje programavimo sprendimus.

Meta AdBlue klaidą – bus reikalingas AdBlue remontas / išprogramavimas. Na o važiuoklės pakabos remontas Kaune jau ir taip visiems suprantama – galime priimti ir padaryti viską beveik visada tą pačią dieną.

Todėl nelaukiam! Skambinam dabar!

VISKAS PAPRASTA KAIP 2×2

Dirbame paprastai ir aiškiai. Sąžiningai, skaidriai, profesionaliai ir svarbiausia – greitai. Iš ryto atvežėte automobilį? Vakare jau važiuojate namo su beveik nauju. Skubus sankabos remontas ir keitimas Kaune per dieną. Galime įveikti sankabos keitimo procedūrą per vieną dieną. Daugelis sankabos komponentų yra vietoje, todėl darbai darosi žaibiškai.

REGISTRACIJA Į SERVISĄ KAUNE

Vienas mygtuko paspaudimas, 30 sekundžių pokalbis ir jūsų automobilis jau juda link mūsų. Norite, kad tai taptų realybe? Išbandykite patys – jeigu tik tikrai reikia pagalbos…

SANKABA GAMINTOJAI – KAIP IR KĄ IŠSIRINKTI?

Tai turbūt pats sudėtingiausias momentas. Kai reikia pasirinkti sankabos gamintojus, o jų yra ne vienas, dažniausiai žmonės renkasi tai ką siūlo dalių pardavėjai. Kurių tikslas yra vienas – parduoti tai, kuo jie prekiauja.

Autoservisai Kaune, kurie specializuojasi sankabų keitime remonte visada žino, kurio gamintojo dalys laiko ilgiausiai ir ilgaamžiškumo prasme pačios patikimiausios.

Todėl organizuojant savo automobilio sankabos keitimo ir remonto darbus galima rinktis – viską patikėti autoservisui, ar puse atsakomybės ir garantijos prisiimti sau – rūpinantis sankabos pirkimu pačiam…

SANKABOS RESTAURAVIMAS – VERTA AR NE?

Seniau tai buvo labai populiari paslauga. Tačiau šiandien didesnį įdirbį turintys autoservisai jau pasimokė ir žino, kad sankabos elementų restauravimas nėra absoliučiai jau toks nekaltas.

Taip, bet kuriuo atveju restauruota sankaba laikys šiek tiek ilgiau, tačiau 90 proc. atvejų restauravimas būna per „kietas“. Ką tai reiškia?

Papasakosime savo naujiems klientams viską vietoje, atvykus. Turite žinoti…

Remontuojame sanakbas daug metų ir puikiai susigaudome, kaip tai reikia daryti, kad nereiktų Jums važinėti į servisą kas du mėnesius ir prašyti pažiūrėti „kodėl atsirado vėl vibracija“, nors sankaba jau remontuota…

NAUDOTA SANKABA AR VERTA?

Apie naudotas sankabas galima labai daug prirašyti. Tačiau reiktų žinoti keletą pagrindinių dalykų

Visų pirma, perkant naudotą sankabos ar smagračio komplektą yra labai stripriai didelė tikimybė, kad nusipirksite gerą bet neoriginalą… Kažkodėl apie tai niekas nepagalvoja.

Žinoma, kalba neina apie tuos automobilius, kurių rida palei 50.000 km. Tokiuose dar tikrai rasite tikrą sankabos ir smagračio komplektą, o ne jau pakeistą analogą.

Taigi, reziume toks: Arba rizikuojame nusipirkti naudotą sankabą su jos komponentaism tačiau neoriginalą, arba ieškome pilno sankabos komplekto pas tuos, kurie užsiima būtent šiuo remontu.

O ne perkam pas internetinius dalių paradvėjus, kurie Jums siūlo Luk Sachs ar Valeo sankabas už pigesnę kainą nei pas gamintojus…

NAUJA SANKABA – PERKAM BET KUR? AR GALVOJAM KUR?

Tema verta dėmesio. Niekada nepagalvojote, kad Lietuvos rinkoje daugelis produktų visai kitokios kokybės nei tarkim Vokietijoje?

Patikėkite… Nauja sankaba patenka taip pat į šį produktų sąrašą.

Kadangi su sankabų keitimu turime reikalų – esame jau išbandę ir atsirinkę savus tiekėjus Vokietijoje ir Prancūzijoje. Klausiate kaip tai padarėme? Viskas paprasta.

Jeigu Lietuvoje pirktas VW geriausio gamintojo produktas sukelia vibraciją, o tam pačiam automobiliui

SANKABOS KEITIMO KAINA

Ar žinote, kad 90% galimai vairuotojų, kuriems sugedo sankaba – pokalbį pradeda nuo klausimo : „Kiek pas Jus kainuoja sankabos remontas?“ „Kokia sankabos keitimo kaina?“ „Kiek kainuoja pas jus nuimti pavarų dėžę?“

Taigi, svarbiausia kaina ir daugiau niekas. Tai reiškia, kad jeigu autoservise sankabos remonto darbų kaina 200,- tai paieškosiu, gal kas pigiau pasiūlys…

Labai gaila, kad žmonėms nebesvarbu kas prie jo automobilio liečiasi… Meistras, kuris galbūt ne meistras… Ar meistras kuris jau 20 metų turi reikalų su dėžių remontu, keitimu ir dar geba pats mechaninę pavarų dėžę persirinkti ir klientui kaip naują atiduoti…

Todėl mielieji… Galvojam, galvojam ir dar kartą galvojam…

  • Darbinio cilindriuko keitimas 20.00 – 70.00 Eur
  • Pagrindinio cilindriuko keitimas 40.00 – 80.00 Eur
  • Sankabos keitimas nuo 150.00 Eur
  • Sankabos troso keitimas 20.00 – 70.00 Eur
  • Sankabos žarneles keitimas nuo 20.00 Eur
  • Pavarų dėžės keitimas nuo 150.00 Eur

TIK ŠIŲ AUTOMOBILIŲ SANKABŲ REMONTAS

KONSULTACIJOS BE IŠEIGINIŲ

*PS – Nustokite leisti dienų dienas gedimo ieškodami patys …

Tai mūsų darbas… Nors mokytis naujos profesijos nevėlu niekada! Tačiau skaičiuokite laiką. Ar išsiaiškinti ir surasti gedimą per 20 – 30 valandų pačiam ar sumokėti meistrui už 2-3 valandas 60-70,- Eurų ir ramiai miegoti.

KONSULTACIJOS BE IŠEIGINIŲ

*PS – Nustokite leisti dienų dienas gedimo ieškodami patys …

Tai mūsų darbas… Nors mokytis naujos profesijos nevėlu niekada! Tačiau skaičiuokite laiką. Ar išsiaiškinti ir surasti gedimą per 20 – 30 valandų pačiam ar sumokėti meistrui už 2-3 valandas 60-70,- Eurų ir ramiai miegoti.

Reikalingas sankabos keitimas Kaune? Padėsim! Skubus sankabos keitimas legviesiems ir komerciniams automobiliams Kauno mieste. Priėmimas dabar, šiandien, rytoj – darbus dažniausiai pradedame jau kitą dieną.

Skubus sankabos keitimas – visada kainuoja šiek tiek brangiau, tačiau dauguma nori turėti ir važiuoti su savo automobiliu jau po poros dienų, o ne laukti savaitę kol ateis eilė jo automobiliui. Na o galintiems laukti savaitę ir daugiau mes jau pasistengsime pateikti patį tinkamiausią pasiūlymą.

Ką mes mokame dar?

Jei sugedo sankaba – gali būti taip pat reikalingi ir kiti darbai – ypač jei norime gauti aukšiausios kokybės rezultatą. Tokius darbus gali prireikti daryti dažniausiai tada, kai vienas komponentas su defektu pradeda gadinti kitų sankobos elementų darbines savybes.

Taigi, kuo ilgiau laukiate ir nieko nedarote – tuo didesnė tikimybė kad gali prireikti ir kitų darbų…

  • Smagračių ir sankabų kapitalinis remontas
  • Smagračių restauravimas, šlifavimas, balansavimas
  • Sankabos diskų remontas
  • Smagračio lengvinimas
  • Diskatorių šlifavimas
  • Smagračių ir sankabos andėklų pardavimas

Atminkite, kad… Norint suprasti, kas yra kokybiškas sankabos remontas – reikia suprasti kaip veikia sankaba iš esmės ir kokiems pažeidimams atsiradus, greitu laiku bus reikalingas dėžės nuėmimas.

Pažiūrėkime, kada bus reikalingas sankabos remontas…

Taip pat turite žinoti, kad nekeičiame sankabos ir jos neremontuojame šiaip sau. Atliekame sankabos elementų defektaciją, išsiaiškiname priežąstis, jas pašaliname – nes tik toks remonto požiūris gali garantuoti ilgalaikį efektą. Negailime patarimų kaip teisingai eksploatuoti sankabą, taip sumažinsime galimą riziką ateityje. O tai reiškia – kad pinigai skirti sankabos remontui nebus išleisti veltui

  • Kai buksuoja sankaba
  • Kai praslysta sankaba
  • Kai sankaba stringa
  • Kai sankaba trūkčioja
  • Kai spaudžiant sankabos pedalą, girdimas garsas

Sankabos keitimo procedūra:

  • Sankabos diagnostika ir patikra
  • Sankabos pedalo laisvosios eigos matavimas
  • Sankabos troso diagnostika sankabos pavaroje
  • Sankabos darbinio / pagrindinio cilindriuko patikra
  • Sankabos žarnelės patikra diagnostika
  • Sankabos skysčio lygio pagrindinio cilindro rezervuare diagnostika
  • Sankabos skysčio keitimas tik pagal gamintojo nurodymus

Naudojame tik profesionalius darbo įrankius. Tai leidžia užtikrinti aukštą paslaugų kokybę ir sumažinti klientų išlaidas. Tik tinkamai prižiūrima automobilio sankaba gali tarnauti ir 100.000 ir 200.000 km.

Kas sudaro sankabos mechanizmą?

  • Sankabos smagratis arba dviejų masių smagratis
  • Sankabos diskas su frikciniais antdėklais
  • Sankabos diskatorius
  • Sankabos išminamaisis guolis.

Sausoji sankaba priklauso dylančių automobilio mazgų grupei. Sankabos ilgaamžiškumą nulemia važiavimo būdas. Tačiau, kad ir kaip važiuotume, eksploatuojant automobilį dyla sankabos disko frikciniai antdėklai, spaudimo diskas (diskatorius) ir sankabos išjungimo guolis, dėl to mažėja išjungimo šakutės laisvoji eiga.

Išjungimo šakutės laisvoji eiga turi būti apie 2–3 mm. Dėl šio tarpelio sankabos pedalo laisvoji eiga gali būti 20–30 mm.

Nuspaudus sankabos pedalą pirmiausia įveikiama laisvoji eiga, o kai sankaba išjungiama, juntamas pasipriešinimo jėgos padidėjimas. Automobilių gamintojai rekomenduoja periodiškai atlikti sankabos techninę priežiūrą.

Sankabos patikra ir diagnostika

  • Tikrinamas sankabos veikimas
  • Matuojama ir reguliuojama sankabos pedalo laisvoji eiga
  • Tikrinama troso būklė
  • Tikrinamas sankabos veikimas
  • Matuojama ir reguliuojama sankabos pedalo laisvoji eiga
  • Tikrinama darbinio ir pagrindinio cilindro būklė
  • Tikrinamos žarnelės būsena
  • Tikrinamas skysčio lygis pagrindinio cilindro rezervuare

Kokie požymiai rodo kad sugedo sankaba?

1. KAI SANKABA BUKSUOJA

Tai atsitinka, kai per maža pedalo laisvoji eiga, susitepę diskai, sudilę diskų antdėklai arba nusilpusios spaudžiamosios spyruoklės. Defekto požymiai-,automobilis juda pamažu, nors akceleratoriaus pedalas būna nuspaustas iki galo,didelės variklio apsukos. Juntamas pajusti svilėsių kvapas. Galimos priežastys:

a)

Frikcinių antdėklų sudilimas  iki kniedžių galvučių.

Priežastys:

Nornalus  frikcinių antdėklų sudilimas ilgalaikės automobilio  eksploatacijos metu. Dažnas judėjimas iš vietos su pilnai neišspausta sankaba. Judėjimas iš vietos įjungus aukštą pavarą;Blogai sureguliuotas sankabos laisvoji eiga.

b)

Frikciniai andėklai užteršti alyva

Priežastys:

Pažeisti variklio arba pavarų dėžės sandarikliai Per didelis tepalo kiekis ant pirminio veleno arba   sankabos išjungimo guolio Nehermetiška hidraulinė sankabos valdymo sistema;

c)

Sudegusi ir atsisluoksniavusi frikcinio antdėklo dalis

Priežastys:

Pastoviai praslystanti sankaba. .Judėjimas iš vietos įjungus aukštą pavarą. Labai maža jėga spaudžiama sankaba(silpnas   prispaudimas. Labai mažas tarpas tarp sankabos nuspaudimo guolio ir spaudimo disko;Frikcinių antdėklų užteršimas tepalu;Smagračio išdilimas

d)

Sankabos diskatoriuas perkaitimas

Priežastys:

Pastoviai praslystanti sankaba;Slystančios plokštumos užteršimas tepalu;Sankabos valdymo defektas(mažas tarpas tarp sankabos nuspaudimo guolio ir spaudi- mo disko(diskatoriaus)Smagračio defektas.

e)

Stipriai sudilę spaudžiamojo disko(diskatoriaus) membranos galai

Priežastys:

Sankabos valdymo defektas; Didelis išdirbis  pvarų dėžės kreipiančiojoje įvorėje pastoviai dirba sankabos prispaudimo guolis. Labai didelė pirminė spaudžiamoji jėga į spaudžiamojo disko(diskatoriaus membraną.

f)

Trūkusi  sankabos spaudžiamojo disko membrana

Priežastys:

Per didelė  sankabos išjungimo guolio eiga. Pastoviai praslystanti sankaba. Labai mažas tarpas tarp sankabos nuspaudimo guolio ir spaudimo disko diskatoriaus.

2. KAI SANKABA STRINGA IR TRUKČIOJA

Sunkiai veikia pedalas. Šis gedimas pasitaiko, kai naudojami ne tie  hidrauliniai skysčiai. Dėl to gali išpursti ir imti strigti cilindrų sandarikliai. Gali strigti sankabos trosas arba sankabos išjungimo guolio šakutė, kreipiamoji įvorė, deformuotas sankabos diskas,sankabos diskatorius su membrana.  

a)

Kreivas spaudžiamojo disko korpusas

Priežastys:

Sankabos montavimo metu nesilaikyta užveržimo eiliškumo;Neteisingas sankabos disko centravimas;Spaudžiamojo disko (diskatoriaus)perkaitinimas.

b)

Sudilusi kreipiančioji įvorė

Priežastys:

Susikaupę nešvarumai trukdo slankioti sankabos išmynimo guoliui;

c)

Sankabos šakutės defektas

Priežastys:

Sferinio atraminio važto lizde didelis laiptuotas išdirbis;Sankabos išjungimo guolio šakutės ašelė dirba be tepimo,stringa;Sudilę sankabos išjungimo guolio šakutės galai;Sankabos išjungimo  guolio šakutė deformuota.

3. KAI SPAUDŽIANT SANKABOS PEDALĄ GIRDĖTI GARSAI

a)

Sankabos išjungimo guolio defektas

Priežastys:

Blogai sureguliuota sankabos pedalo laisvoji  eiga guolis patoviai dirba. Nuo perkaitimų ištekėjusi guolio tepimo medžiaga. Montavimo metu blogas guolio centravimas. Pažeista pirminio veleno kreipiančioji įvorė.

b)

Sankabos disko krumplių defektas

Priežastys:

Grubios automobilio eksploatacijos eigoje sudilę sankabos disko vidiniai krumpliai;Montavimo metu neišlaikytas centravimo ašiškumas;Pavarų dėžės pirminio veleno guolio laisvumas.

c)

Sulaužytas sankabos disko plokštelės

Priežastys:Didelės apkrovos sutomobilio judėjimo pradžios metu;Automobilio stabdymas pavaromis;Pavarų dėžės pirminio veleno guolio defektas;Montavimo metu neišlaikytas centravimo ašiškumas.

d)

Sulaužytos sankabos disko torsioninės spyruoklės

Priežastys:

Blogas sankabos spaudžiamojo disko(diskatoriaus) korpuso ir smagračio centravimas;Nėra alkūninio veleno centravimo guolio;Pavarų dėžės pirminio veleno guolio defektas.

Skambink dabar!

KONSULTACIJOS BE IŠEIGINIŲ

*PS – Nustokite leisti dienų dienas gedimo ieškodami patys …

Tai mūsų darbas… Nors mokytis naujos profesijos nevėlu niekada! Tačiau skaičiuokite laiką. Ar išsiaiškinti ir surasti gedimą per 20 – 30 valandų pačiam ar sumokėti meistrui už 2-3 valandas 60-70,- Eurų ir ramiai miegoti.

VISKAS PAPRASTA KAIP 2×2