TURBINOS REMONTAS SU GARANTIJA ?

Kaip turi būti atliekamas turbinos remontas, kad galiotų garantija? Sužinok tai, ko nesužinosi turbūt nei viename automobilių servise. Kaip turi būti atliekamas turbinos restauravimas, kad turbina tikrais suktųsi ilgai ir be jokių problemų?

Turbinos restauravimas – arba kvailas požiūris, kuris…

… beveik visada kainuoja du 2x tris 3x kart brangiau išvažiavus iš bet kurių autodirbtuvių.

Pakalbėkim apie visus protingus – kurie… nuima turbiną… atrestauruoja… ir uždeda atgal…

Manote… Tai labai profesionalus požiūris? Atsukti varžtus, nuvežti turbiną į remonto cechą, ją parsivežti ir susukti vėl varžtus į savo vietą?

Jeigu taip manote, tada taip ir darykite.

O tiems, kurie galvoja savo galva ir ieško tokių meistrų, kurie žino ką daro ir kaip reikia daryti iš tikrųjų, reikės truputį paskaityti…

Žemiau… Apačioje…

DIAGNOSTIKA?

Kompiuterinė turbinos diagnostika

Tikrinam turbinos darbo parametrus su diagnostika. Atliekame testinį važiavimą. Kaina 45,- Eur

Šios diagnostikos metu žiūrime ne vien tik turbinos veikimą, bet įvertiname ir kitus be galo svarbius dalykus kaip purkštukų būklę.

Atliekame išmetimo sistemos Dpf AdBlue diagnostiką. Pagal visą turimą bendrą vaizdą, mūsų klientai iš pirmo karto jau žino daug daugiau, nei bet kur kitur…

NEPUČIA?

Nepučia turbina? Ieškom kodėl …

Labai dažnai būna situacijų, kai turbina jau kažkur remontuota, o traukos kaip nėra, taip nėrą.

Tokiais atvejais netingime pasigilinti ir išspręsti net tokią problemą. Tokiais atvejais žinome nuo ko pradėti ir kur gali viskas pasibaigti.

Pasistengsime padaryti taip, kad nereiktų keisti visko iš eilės, kaip kad dažnai pasitaiko,

STENDAS?

Reikalinga turbinos patikra ant stendo?

Turite įtarimą, kad Jūsų automobilio turbina praleidžia tepalą? Jaučiate, jog turbina nesukelia tokio spaudimo, koks turėtų būti.

Vežate automobilį pas mus – patikrinsime viską vietoje. Gal rasime tai – ko Jūs negalėjote pastebėti.

Taip pat atliekame ir turbinos defektaciją pilnai išardžius. Vizualinė turbinos patikra – nekainuoja nieko.

O dabar…

5 DALYKAI – KURIŲ TAU NIEKAS NEPASAKYS !

1.

Tepimas

Ar žinojote, kad viena iš pagrindinių ( o jų yra keletas ) turbinos gedimo priežąsčių – tai blogas turbinos pagrindinių komponentų tepimas.

Kitaip sakant į turbiną patenkantis tepalas turi turėti pakankamą spaudimą, kuris turi būti ne per mažas ir ne per didelis.

Daugelis, kuriems remontuota turbina sugedo antrą kartą ir jau suprato, kad kažkas negerai su tepalo spaudimu, skambina ir klausia – „Tai koks turi būti tepalo spaudimas, kad turbina „neužsilenktų eilinį kartą?“

Atsakymas paprastas – toks, kokį nurodo gamintojas savo techninės charakteristikose. O tai privalo žinoti kiekvienas, kuris imasi tokio remonto, kuris vadinamas „turbinos keitimas bei restauravimas“.

Tokia informacija yra lengvai prieinama… Tačiau jeigu kažkas to nežino – kur tai galima surasti – tai… Vertėtų pagalvoti, gal geriau daryti, tai ką tikrai moka ir išmano gerai… O ne bet kaip…

2.

Katalizatoriai

Taigi… Tepimas turbinai – tai kaip kraujas žmogui. Jei problemos su spaudimu – bus problemos ir su turbina. Bet čia dar ne viskas…

Yra ir išmetimo sistema – kuriai užsikimšus – turbina suges taip pat labai greitai. Na gal ne taip greitai… Po 2000 – 3000 km.

Bet juk tai nieko neguodžia, kai turbinos remontas kainuoja 400 – 500 Eurų su nuėmimu pastatymu.

Pirmiausia pakalbėkime, kaip turbinas gadina užsikimšę katalizatoriai .

Reikia suprasti, kad turbinai labai svarbu kuo lengviau pasiimti orą ir kuo lengviau išmesti išmetamąsias dujas – kitaip sakant, leisti kaip įmanoma lengviau įsukti išmetimo sparnuotę.

Tiek užsikimšęs išmetimas, tiek sunkus oro paėmimas – trumpina turbinos tarnavimo laiką 10 kartų.

Kenčia turbinos atraminiai guoliai… Perkaista turbinos velenas. Jeigu katalizatorius pradeda trupėti, užtenka nedidelio jo gabalėlio, kad būtų nudaužyta išmetimo sparnuotė.

Todėl nesprandžiant šios galimos priežąsties – atsiranda rizika pakartotiniam turbinos remontui.

3.

Dpf Filtrai

Na dabar pagalvokim… Yra toks daiktas kaip Dpf Fap suodžių filtras… Gali jis sugadinti turbiną ar ne? Jeigu kalbant be užuolankų, pats didžiausias ir dažniausiai turbokompresorių sugadinantis agregatas – tai yra kietųjų dalelių filtras.

Jeigu gali užsikimšti katalizatorius (o jo struktūra – vienoje pusėje skylutė ir kitoje pusėje vamzdelio – taip pat skylutė) tai dpf filtras užsikimšti gali 50 kartų dažniau.

Klausimas „Kodėl“? Todėl kad suodžių filtro paskirtis truputį kitokia nei katalizatoriaus. Jis renka savyje suodžius, o atėjus laikui, pagal diferencialinio slėgio daviklio parodymus, pradeda valytis.

Bet kas įdomiausia, kad jis nesivalo dėl labai daugelio priežąsčių. Pavyzdžiui Jums dega Check Engine lemputė… Kaip manote? Ar šiuo atveju įvyks savaiminė dpf filtro regeneracija? Žinoma, kad ne…

Todėl atsiradus bent mažiausiam gedimui aplink variklį – filtras pildosi iki tokio lygio, kad net nebepadeda priverstinė dpf regeneracija.

Todėl visada galvokite taip: Matau, kad dega check engine lemputė – pirmu taikiniu važiuoju atlikti kompiuterinę variklio diagnostiką. Vienareikšmiškai. Taškas.

Ir nesvarbu koks tai gedimas – didelis ar mažas, turite žinoti, kad jeigu neišspręsite problemos kuo skubiau – reikės papildomai spręsti dar ir užsikimšusio dpf filtro reikalus.

Na o turbina? Turbina – jeigu ji gera – greitai neužlinks. Jeigu ji prie pabaigos – pabaiga bus greita ir … brangi greičiausiai.

Variklio kompiuterinė diagnostika neatlikta – sutaupei 35,- Eur. Sugedo praradai nuo 300,- iki 3000,- Eur

4.

Tepalo siurblys

Pats įdomiausias momentas – apie kurį turbūt nesate nieko girdėję… Nors gal.

Kaip žinome, kad būtų geras – pakankamas slėgis ne tik turbinos šerdyje, bet ir visose variklio mechaninės grupės vietose – reikalingas geras tepalo siurblys.

Kaip manote kada jį meistrai keičia? Bandykite spėti – tada kai daromas atliekamas kapitalinis variklio remontas.

O kai turbinos remontas? Beveik niekada, nebent papuolėte pas tuos meistrus, kurie atlieka variklio remontus.

Pvz.: verta paskaityti pas mūsų draugus https://variklioremontas.lt

Mes remontuojame turbinas – montavimo darbus atlieka jie. Ką jie daro su tepalo siurbliu – jeigu reikalingas turbinos remontas? Siurblys pas juos keičiamas beveik 50 proc. visų atvejų.

Žinoma, čia yra tam tikrų niuansų, bet tai yra idėja, kurią vertėtų apsvarstyti visiems, kuriems karts nuo karto papuola gedimas, kai lūžusi turbina.

Įsivaizduokite: Pirmas turbinos remontas – priežąstis negavo tepimo. Neužilgo vėl sugedo turbina – matosi, kad negavo tepimo. Trečias – kartas tas pats. Ką daryti?

Galvoti. Visais kartais buvo matuotas tepalo spaudimas – buvo geras. Bet neįdealus. O reikia idealaus. Keičiam tepalo siurblį – problema išspręsta. Plius variklio resursas ilgėja neišmatuojamai.

5.

Užsigazavo? Pasakyk!

Dar vienas labai svarbus dalykas, kuris ne visiems gali į galvą ateiti. Tai liaudiškai vadinamas „Raznosas“

Po kurio labai dažnai reikalingas kapitalinis variklio remontas

Labai dažnai sugedus turbinai, ypač kai lūžta turbinos velenas – tepalai patenka į interkūlerio radiatorių ir įsiurbimo kolektorių.

Viso to pasekoje labai dažnai turime tokią situaciją, kai sūkiai užsikelia iki 7000 aps/min ir…

Variklio tam tikrą laiką neišeina užgesinti. Kas žino – tas stengiasi įmesti žemesnį bėgį ir tada variklis užgęsta. Kas nežino – laukia kol variklis pats užges.

Deja, labai dažnai jau jo nebeišeina užvesti. Nes… Jis būna užkalęs…

Jeigu pasisekė užgesinti ir variklis užsiveda – labai dažnai vistiek būna pažeisti indėklai. Kurie laikui bėgant sugadina ir alkūninį veleną. Bet…

Iki tol, kol pajausite barškačius indėklus – gali dar suspėti sugesti kad ir idealiai suremontuota turbina.

Priežąstis paprasta – labai dažnai išardžius turbiną antrą kartą – matosi turbinos velenėlio pažeidimai dlė tepimo sistemoje atsiradusių metalo dulkių.

Kas įdomiausia – per pirmą turbinos diagnostiką ir defektaciją – tokios problemos nebuvo pastebėta

Dirbame taip, kad kiekvienas iš Jūsų

kažkada sugrįžtų ir rekomenduotų mus kitiems

Strategija

Kokybė
Geros kainos
Patenkinti klientai
Jūsų rekomendacijos

Darbai

Kapitalinis variklio remontas
Profesionali variklio diagnostika
Grandinės, diržai, aptarnavimas
Programavimas + ECU remontas

AutoVdc meistrų klubas = servisas

Viskas yra įmanoma kai dirba komanda
Nėra nesuremontuojamo variklio
Yra tik jūsų galimybių ribos

Ką veikiam
laisvalaikiu?

Auto klubas Servisas / Remonto dirbtuvės

AutoVdc klubo renginiai AUTOĘX FEST

Darbo praktika geriausiems mechanikams

Dirbkime
kartu

Turite neeilinį automobilio gedimą? Gal būt reikalingas benzininio ar dyzelinio turbinos remontas? Ruošiatės kelionei su savo automobiliu ir norite būti ramūs, kad turbina nenustos pūsti?

Skambinkite – surasime bendrą kalbą bet kokiu klausimu, jeigu iš tikrųjų reikia mūsų pagalbos, o ne tuščio pasikalbėjimo
info@autoservisaskaune.lt


Tel: +370 680 58880

REGISTRACIJA IKI 22.00h

autoservisas kaunas visa para
Autoservisas Kaunas Skambink

Tel: +370 680 58880