VARIKLIO GRANDINĖS KEITIMAS NUO A IKI Z

Audi Bmw Mercedes Opel Volkswagen Landrover Mazda Toyota ir kt. variklio grandinės keitimo kaina Kaune. Grandinės keitimas pigiau ar taip kaip reikia? Skaitykite viską iki galo - tai ne šiaip sau darbas. Tai beveik tas pats kaip kapitalinis variklio remontas. Arba darai taip kaip reikia, arba pradedi "taupyti" ir po to keiti variklį...

Stebuklas Nr. 1

Svarbu: Variklio grandinės keitimas – tai ne važiuoklės remontas!

Mielieji, galbūt mūsų būsimi klientai, mes puikiai suprantame, kad variklio grandinės keitimo kaina yra viena iš brangiausių naujesnių automobilių remonto procedūrų. Ir mes puikiai suprantame, kad pagunda pasinaudoti pačiu pigiausiu autoserviso ar meistro pasiūlymu – yra be galo didelė.

Todėl suradę pasiūlymą 300,- Eurais pigiau nei rinkos dalių ir darbo kaina – pagalvokite iš kur taip pigiai keičia grandines. Yra vienintelis kelias atlikti variklio grandinės keitimą. Jis tikrai yra.

Pavyzdžiui, vienas vaikinukas pas save garaže paima keisti Bmw variklio grandinę. Jo darbo greitis 1 grandinės keitimas per savaitę. Kaina nereali. Maža. Viskas gerai… Blogai tik, kad tiems Bmw modeliams, kuriems reikalingas variklio išėmimas, jis keičia grandines to nedarydamas. Viskas laužosi, laidynas pertempiamas ir … žodžiu turim pakeistą grandinę pigiai.

Klausimas: jeigu darote grandinės keitimą sau ir planuojate važiuoti ne 10.000 km. – norėsite tokio automobilio po tokio remonto?

Pardavėjai mums patiki savo variklius, o parduodami auto…

važiuoja pas tuos, kurie daro nesvarbu kaip, svarbiausia, kad pigiai…

Ir dar vienas įdomus momentas su automobilių pardavėjais. Jie mums neveža automobilių, kurie bus parduodami. Tačiau kai nusiperka kažkokį automobilį sau – atvaro numeta ir net neklausia nei kiek kainuos, nei kada bus padaryta…

Tokia tad realybė apie automobilio variklio grandinės keitimą, kainas ir kitus užkulisius…. Galvokite!

Trąsos režimas – amžinybės eliksyras

Mūsų vienas geras draugas prieš 5 metus Vokietijoje nusipirko naują septintos klasės automobilį, dyzeliniu varikliu. Kadangi žino mūsų aistrą Bavarijos motorams ir eksperimantams su jais, buvo nutarta šiek tiek pakeisti gamintojo nurodytus techninio aptarnavimo reikalavimus ar rekomendacijas ( kaip vadinsi – taip nepagadinsi) ir kažkada patikrinti rezultatus.

Kadangi, mūsų draugas dirba kelių priežiūros ir statybos srityje, jau iš anksto žinojome, kad šis naujas automobilis važiuos beveik visada užmiesčio keliais, autostradomis daugiausia. To mums labai reikėjo – nes atlikti tokį bandymą, net pats Automobilio gamintojas niekada nėra atilkęs.

Mes visada buvome nuomonės, kad miestas šiuolaikiniams automobilių varikliams – tai tikrų tikriausia Katorga, jeigu taip galima sužadinti Jūsų vaizduotę, kad geriau suprastumėte. O užmiesčio režimo variklio apkrovos – tai lyg poilsinė kelionė kur nors į Karibų salas.

Dabar jau turime tiesioginių įrodymų, kad Automobilio variklio grandinės tarnavimo laikas ir resursas tiesiogiai priklauso nuo to, kur jis daugiausia laiko praleis – t.y. mieste ar trasoje…

Kadangi tiek naujos kartos Automobilio varikliai, tiek visi kiti, turi tos pačios sudėties lydinius – tai reiškia, kad ir bet kokie bandymų rezultatai turi būti visur panašūs.

Automobilio Tepalų keitimas – arba kraujo perpylimas

Tai turbūt pats geriausias palyginimas, kokį galima sugalvoti. Mūsų atveju buvo nutarta keisti tepalus ne daugiau kaip kas 10.000 km nors gamintojo rekomendacija yra kas 25.000. Čia panašu kaip tau gydytojas pasakytų apsilankyk pas mane, kai jau nebepaeisi…

Viso to tikslas maitinti variklio sistemos komponentus tepalu, kurio savybės būtų būtų nepakitusios. Arba kitaip – kad variklio tepalo savybės visada būtų tokios, lyg ką tik po tepalų keitimo.

Taigi ką turim – 500.000 km ir variklį kuriame buvo pakeisti 50 kartu tepalai. Jeigu vadovautis gamintojo patarimais – turėtume variklį, kuriame pakeisti tepalai tik 20 kartų.

Arba kitaip – turime žmogų 60 metų amžiaus, kuris atodo kai 20-metis.

Stebuklas Nr. 2

GRANDINĖS KOMPLEKTAS – TAS PATS GAMINTOJAS – SKIRTINGA KOKYBĖ

Ši situacija – tai tikrų tikriausias stebuklas. Su Automobilio varikliais dirbame turbūt jau daugiau nei virš 20 metų. Praktiškai visas dalis vežamės patys iš Vokietijos tiesiai. Niekada nebuvo tokių dalykų, kad pasitaikytų broko. Bent jau mums nepasitaikė.

Prieš keletą metų, tam tikrais atvejais pradėjome leisti patiems klientams atsivežti grandinių komplektus. Pas mus reikdavo susimokėti tik už darbą.

Tačiau po tokių „geros širdies darbų“ ir kelių klientui sutaupytų eurų – pradėjo dėtis labai įdomūs dalyka. Iš 30 klientams pakeistų Automobilio variklio grandinių su klientų atvežtomis dalimis – vienam nutrūko grandinė po 15.000 km. Kitam po 70.000. Trečiam po 110.000 km grandinė atrodė kaip senų kelnių guma.

Klausimas kodėl taip gaunasi? Kodėl iš pakeistų su mūsų atsivežtomis iš Vokietijos grandinėmis visi važiuoja ramiai 300.000 km, o čia prasideda jau anomalijos… ?

Ir kodėl Lietuvoje galima nusipirkti grandinių komplektą to paties gamintojo pigiau nei Vokietijoje ant 200,- Eur ? Sakysite sąmokslo teorija? Nežinau. Mes žiūrime tik į rezultatą… O rezultatas toks, koks yra…

Stebuklas Nr. 3

TRŪKO AUTOMOBILIO VARIKLIO GRANDINĖ – NORS NEBARŠKĖJO !

Labai dažna situacija, kai Automobilio vairuotojas važiuoja tvarkingai leistinu greičiu kur nors automagistrale ir… variklis užgęsta. Bando užvesti – nesiveda. Starteris nesuka. Išsikviečia tralą, nuveža į autoservisą – ir ten pasako: Pas Jus trūko grandinė.

Žmogus netiki, pradeda visiems pažįstamiems meistrams skambinti klausinėti, ar gali taip būti? Ar gali būti, kad ne iš šio, nė iš to nutrūko Automobilio variklio grandinė ir reikės keisti variklį? Dar prie to paties pabrėžia, kad nesenai buvo atlikta variklio diagnostika ir jokių bėdų nesimatė…

Gali! Ir labai dažnai!

Dyzelinių Automobilio variklių grandinių nusidėvėjimas apie save nepraneša. Viskas būna gerai ir… vieną dieną labai blogai. Apie tai plačiau www.dyzeliuremontas.lt pasiskaitykite…

Benzininių variklių grandinių nusidėvėjimas girdimas ir turi dar ne vieną simptomą, iš kurio galima spręsti ką daryti ir kaip, kad nereiktų paskui atlikti variklio keitimo. Atliekant paprastą kompiuterinę automobilio diagnostiką galima tam tikrus pamatyti, jeigu žinote kaip ir kur žiūrėti…

Taigi, nusipirkote automobilį? Kažkur girdėjote, kad gali reikėti keisti Automobilio grandinę? Skambinkite mums dabar. Galite užduoti bet kokį klausimą šia tema.

Turite abejonių, kad kažkas negerai su Automobilio grandine? Skambinkite taip pat. Galėsime patikrinti, apžiūrėti, įvertinti, reikalingas variklio grandinės keitimas ar ne.

Stebuklas Nr. 4

SUBYRĖJO ŠLIAUŽIKLIS? LYGU VARIKLIO KEITIMUI, JEIGU…

Žinoma taip atsitinka ne visada. Bet gana tikrai dažnai. Visų pirma reiktų suprasti, kodėl lužta ir subyra Automobilio grandinės šliaužikliai.

Grandinių šliaužikliai labai jautrūs susikoksavusio tepalo kietiesiems elementams, jeigu bus taip aiškiau. Apskritai apžiūrinėjant keičiamą grandinę automobiliui (ar kokiam kitam) ir pažvelgus į šliaužiklio darbinę vietą, visada galima pamatyti, kaip Automobilio variklio savininkas elgėsi su tepalo keitimo intervalais, arba ant kiek jam buvo svarbi pilamo tepalo kokybė.

Ką gali padaryti subyrėjusio šliaužiklio skeveldros? Skeveldros keliauja į karterį – o ten siurblys, kuris maitina visą varikio sistemą. Tai kaip bet kuri gyva širdis. Jeigu joje atsiras trombų – ji sustos.

Dabar galime pagalvoti, kas bus, kai sustos variklio galvutės ir stūmoklinės grupės aprūpinimas pakankamu kiekiu tepalo. Kas bus kai metalas pradės trintis į metalą – galima ir taip pasakyti. Nieko gero nebus.

Bus reikalingas variklio keitimas, nes remontas būtų visiškai neracionalus, o geras variklio remontas Kaune net neįmanomas. Reikia įsidėmėti, kad tada, kai tepimo kanaluose atsiranda šiukšlių, nuolaužų, skeveldrų, drožlių ir kokso – darykite ką norite – nebus nieko gero.

Stebuklas Nr. 5

VARIKLIO GRANDINĖS KEITIMO KAINA – LIETUVIŠKI STEBUKLAI

Na ir pats įdomiausias momentas. Tai automobilių variklių grandinių keitimo kaina – su Lietuviškais turginiais išradimais.

Sakykime paprastai ir labiausiai pasitaikantys darbai, kai technologiškai grandinės keitimas reikalauja variklio išėmimo, kainuoja nuo 600-700 Eurų.

Tačiau jį galima atpiginti ir tam tikruose modeliuose jo neišiminėti. Taip atpiginti galima tam tikrų Automobilio modelių grandinės keitimo darbus. Tačiau jeigu Automobilio automobilis buvo sveikas, tai po tokio pinigų taupymo galima jį iš karto varyti į turgų. Dėl to tai jau ir tapo plačiai vadinama „Turginis grandinės keitimas“

Sutikite pardavinėjantiems automobilius sutaupyti 300,- yra vistiek šis tas.

Jeigu pamatytumėte, kaip keičiasi Automobilio variklio grandinė neišiminėjant variklio, kur išėmimas privalomas – net nieko nesuprasdamas automobilių remonte, pasakytumėte, kad tai ne tik kad automobilio laužymas, o tiesiog tiesiogine to žodžio prasme, – išdraskymas.

Reikia suprasti, kad jeigu kokio dpf filtro išėmimas galimas be demontavimo, tai grandinės keitimas turi būti atliekamas pagal gamintojo techninę instrukciją, o ne dviratį išradinėjant…

REGISTRACIJA IKI 22.00h

AUTOSERVISAS KAUNO MIESTE
GERAS AUTOMOBILIU SERVISAS KAUNAS

Tel: +370 680 58880

TAI NE VIENO MEISTRO SERVISAS

Automobiliu remontas kaune